Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] AHF Prosba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] AHF Prosba o analizę logów

    i ...granatowy za zero...

  • #2
    [O1] AHF Prosba o analizę logów

    Panowie mam prośbę o ocenę logów, robiłem tak jak kiedyś gdzieś wyczytałem, zrobiłem na zimnym silniku na postoju, oraz logi dynamiczne przy 90stopniach.
    Czy coś się dzieje złego?
    Log (4 - 003)
    Log (5 - 003)
    Log (0 - 008)
    Log (2 - 008)
    Log (1 - 011)
    Log (3 - 011)
    była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
    a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

    https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

    Komentarz


    • #3
      przepływka tnie dawke ,sprubuj aj przemyc lub wymien . EGR jest zaslepiony lub jest nie sprawny . zrób komplet porzadnych logów . silnik rozgrzany do temperatury roboczej logujesz statycznie bloki 1 3 4 7 13 i dynamicznie 1 3 4 8 10 11 i BS 000 3 4 11 .na zimnym silniku naj lepiej po nocy zloguj tylko blok 7 przed odpaleniem .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        german81, nie odczuwam jakoś ubytku mocy w aucie, mam wycięty katalizator oraz wiem, że intercooler jest do wymiany bo jest dziurawy o ile ta informacja w czymś pomoże.
        Odpalam VAG'a, wchodzę w auto-select
        01 Engine -> measuring blocks, wybrać grupy:
        1,3,4,7,13 --> robić na postoju gdy silnik ma 90stopni
        1,3,4,8,10,11 --> robić od 1500 do 4500 na rozgrzanym silniku na 3 biegu
        czy mogę robić logi po trzy, czy pojedynczo??
        a o co chodzi z tym BS 000, 3, 4, 11

        i 7 blok zrobić po nocy tak jak wyżej ?
        była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
        a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

        https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

        Komentarz


        • #5
          wszystko wykonujesz jak opisałes , a BS to BASIC SETINGS masz taki napis w lewym dolnym rogu okna w blokach pomiarowych , naciszkasz go i silni przechodzi w nastawy podstawowe i to tez logujesz na postoju niczego nie dotykajac w czasie logowania moze zaczac migac ci kontrolka od swiec .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            german81, dzięki bardzo, w tygodniu postaram się to zrobić. Mam nadzieję, że to się uda.
            To, że nie mam katalizatora i np. nie wymieniany filtr powietrza może być przyczyną tego co napisałeś? jak sprawdzić ten EGR, nie wiem czy on jest zaślepiony czy nie, czy jest sprawny czy nie?


            Address 01 -------------------------------------------------------
            Controller: 038 906 018 GN
            Component: 1,9l R4 EDC 0010SG 2163
            Coding: 00002
            Shop #: WSC 31480
            1 Fault Found:
            17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-00 - -
            Readiness: N/A

            zapomniałem, komp wyrzucił mi taki błąd, ale usunąłem go i już mi się nie pojawił...
            Miałem 2 razy taką sytuację, że jadąc dłużej z prędkością 180-200km raptownie odejmowało mi moc, gasiłem auto i zapalałem i wszystko wróciło do normy.
            była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
            a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

            https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

            Komentarz


            • #7
              zabrudzony filtr powietrza moze powodowac ze przepływka za mało mierzy ale jesli masz dziurawy IC to przepływka powino pokazywac wiecej niz teraz u ciebie . zrób kompet logów wtedy bedzie wszystko jasne .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz


              • #8
                german81, nie jestem pewien czy jest dziurawy, ale lekko jest zabrudzony w oleju. Nie cieknie z niego, ale widać, że zabrudzony.
                Dobrze, zrobię jeszcze na dniach.
                Zrobiłem jednak dzisiaj..

                Co prawda kazałeś mi po nocy, ale wrzucę jak to przy odpaleniu wyglądało po kilku godzinach
                Log (0 - 007)

                Logi dynamiczne przy nagrzanym silniku:
                Log (0 - 008)
                Log (1 - 004)
                Log (2 - 001)
                Log (3 - 003)
                Log (4 - 010)
                Log (5 - 011)

                Logi statyczne, auto na postoju przy 90stopniach:
                Log (0 - 004)
                Log (1 - 001)
                Log (2 - 003)
                Log (3 - 013)
                Log (4 - 007)

                Logi statyczne, w BS:
                Log (0 - 011)
                Log (1 - 000)
                Log (2 - 003)
                Log (3 - 004)
                była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                Komentarz


                • #9
                  Wymien filtr powietrza i powtorz logi dynamiczne.
                  Regulacja cisnienia doladowania troche kuleje... pewnie przez zasyfiony mechanizm VTG.
                  Mozna by tez lekko podregulowac zapłon... bo jest troche za wczesny.

                  Po za tym OK.

                  Pozdrawiam
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    przemik,
                    Jeśli mogę spytać, co to jest ten mechanizm VTG ?? czy mogę go samo jakoś przeczyścić ??
                    O co chodzi z podregulowaniem zapłonu?? czy przez VAG'a mogę to jakoś zrobić ??
                    była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                    a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                    https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Iqwan
                      Miałem 2 razy taką sytuację, że jadąc dłużej z prędkością 180-200km raptownie odejmowało mi moc, gasiłem auto i zapalałem i wszystko wróciło do normy
                      z podejrzeniem dziury w IC to nie jest zbyt mądre postępowanie.
                      Auto musi obejrzeć jakiś ogarnięty mechanik bo na pewno nie jest ok
                      i moim zdaniem przepływką też trzeba będzie się zająć...

                      [ Dodano: Nie 06 Sty, 13 23:42 ]
                      Zamieszczone przez Iqwan
                      Jeśli mogę spytać, co to jest ten mechanizm VTG ?? czy mogę go samo jakoś przeczyścić ??
                      VTG to zmienna geometria w turbinie i nie radzę samemu się do tego dotykać
                      Zamieszczone przez Iqwan
                      O co chodzi z podregulowaniem zapłonu?? czy przez VAG'a mogę to jakoś zrobić ??
                      masz źle ustawiony kąt wtrysku (pewnie był zmieniany rozrząd ) z poziomu vag-a tego nie zrobisz. Ustawia się go na pompie wtryskowej -mechanicznie. Vagiem tylko sprawdzasz skutki ustawiania
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz


                      • #12
                        DGW, póki co zbytnio nie mam kasy na mechaników, auto dużo nie jeździ obecnie, ale chciałbym się tym zająć za jakiś czas.. dlatego wrzucam tutaj logi i liczę na pomoc i rady

                        Oczywiście był zmieniany rozrząd kompletny.

                        Czyli co, turbo do czyszczenia??
                        była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                        a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                        https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                        Komentarz


                        • #13
                          dlatego napisałem że musisz odwiedzić ogarniętego mechanika ponieważ nikt tu Kaszpiroskim nie jest. Przez forum można jedynie stwierdzić czy wszystkie parametry są poprawne. Jeśli nie są (tak jak w twoim przypadku) bez auta nie ma mowy o pewnej, trafnej diagnozie. Można tylko przypuszczać, że to, że tamto...

                          Piszesz że auto zbyt dużo nie jeździ ale chyba jak już jeździ to bardzo szybko :lol: może to spowodować poważną awarię która pociągnie Ci z portfela dużo więcej niż naprawa tego co jest teraz uszkodzone...

                          ps. na pewno nie jedź tam gdzie wymieniałeś rozrząd bo jeśli tak wypuszczają auto to podejrzewam że nawet nie sprawdzali kąta wtrysku
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz


                          • #14
                            DGW, rozrząd robiłem w Skodex Olsztyn, wybrałem ten warsztat bo mają bardzo dużo dobrych opinii..
                            Czyli jak oddam auto na warsztat to mam dać im wydrukowane te logi? co mam im powiedzieć?
                            była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                            a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                            https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                            Komentarz


                            • #15
                              Zapytaj ich czy po wymianie rozrządu ustawiali/kontrolowali statyczny kąt wtrysku ?
                              Jesli zaczną drapac się po glowach.... jedz gdzie indziej.
                              Filtr powietrza sam sobie zmienisz.
                              Po tym powtorz logi.

                              Pozdrawiam
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Iqwan
                                rozrząd robiłem w Skodex Olsztyn, wybrałem ten warsztat bo mają bardzo dużo dobrych opinii..
                                a wyłożyli się na szkolnym błędzie...
                                logi możesz pokazać tylko pytanie czy ktoś je będzie tam umiał odczytać.
                                Pogadaj z chłopakami z Olsztyna, popatrz na forum gdzie podjechać bo prowadzenie za rączkę jakiegoś serwisanta mija się z celem.
                                Na szybko przychodzą mi do głowy tylko tune-up Gdańsk, może ktoś zna kogoś bliżej Olsztyna

                                W pierwszej kolejności zajmij się IC i filtrem powietrza
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz


                                • #17
                                  U nas właśnie sporo osób w Olsztynie korzysta ze skodexu..
                                  Chłopaki dzięki za pomoc i wszystkie wskazówki, oczywiście będę informował na bieżąco co i jak się dzieje, na razie auto musi postać


                                  [ Dodano: Sob 08 Cze, 13 19:52 ]
                                  BS
                                  Log (0 - 004)
                                  Log (1 - 003)
                                  Log (2 - 000)
                                  Log (3 - 011)

                                  logi statyczne
                                  Log (0 - 001)
                                  Log (1 - 003)
                                  Log (2 - 004)
                                  Log (3 - 013)
                                  Log (4 - 007)

                                  logi dynamiczne
                                  Log (0 - 004)
                                  Log (1 - 001)
                                  Log (2 - 003)
                                  Log (3 - 008)
                                  Log (4 - 011)
                                  Log (5 - 010)

                                  Grupa 7 po odpaleniu w nocy
                                  Log (0 - 007)



                                  Panowie więc tak, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza oraz kawałek węża gumowego bo był pęknięty, zrobiłem nowe logi, bardzo proszę o analizę, auto w tym tygodniu trafia na warsztat, o ile opłaca się naprawiać
                                  była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                  a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                  https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Nie wiem o co tu chodzi, ale jest duzo gorzej niz bylo.
                                    Wystarczylo wyregulowac kąt wtrysku(zaplon caly czas jest za wczesny) i wymienic filtr powietrza.
                                    A teraz.... regulacja cisnienia doladowania praktycznie wcale nie działa.
                                    Odnosze wrazenie, ze albo masz cos tam wpiete, albo ktos Ci chcial naprawic auto jakims tjuningiem... ale moge sie mylic.
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      przemik, co to znaczy, że coś tam wpięte ? 3 lata mam to auto i teraz się zaczęło tak dziać.
                                      Filtr paliwa i powietrza wymieniłem parę dni temu.

                                      Opłaca się ją naprawiać czy do żyda ?
                                      była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                      a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                      https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        przemik, kup nowy przepływomierz i skończą się Twoje problemy. Oczywiście gdzie przewody są przetarte - wymień na nowe . Ja kupowałem na Radzymińskiej po 7zł/m. Pozdrawiam.

                                        [ Dodano: Nie 09 Cze, 13 19:15 ]
                                        Iqwan, ], kup nowy przepływomierz i skończą się Twoje problemy. Oczywiście gdzie przewody są przetarte - wymień na nowe . Ja kupowałem na Radzymińskiej po 7zł/m. Pozdrawiam.
                                        Maro

                                        Komentarz


                                        • #21


                                          Dziś trochę popatrzyłem na przewody i
                                          1: nie ma oleju w przewodach
                                          2: jest wilgotno od oleju, ale nagaru nie ma
                                          3: tutaj sporo oleju i nagaru
                                          4: sucho i czysto
                                          5: przepływomierz czysty ( jak go odpiąłem auto nie jechało w ogóle, podłączyłem to jechało jak z logów widać :/)

                                          Nie wiem czy to coś pomoże..
                                          była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                          a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                          https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            przepływomierz zostaw w spokoju . sprawdz na pocztek kruciec na pompie vac czy nie jest luzny i czy gruszka nie przerdzewiała i popraw kat wtrysku.
                                            diagnostyka vag 602-614-253

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              german81, jak się dostanę do pompy i gruchy ??:> jakieś zdjęcie poglądowe ?
                                              była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                              a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                              https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                pompa vac jest na głowicy nad skrzynia biegów wychodzi z niej plastikowy przewód do serwa . grucha jest przy turbinie najlepiej sie do niej dostac od spodu .
                                                diagnostyka vag 602-614-253

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  german81, pompa vac a pompa vacum to to samo? to nie odpowiada za hamulce?
                                                  rozumiem, że wszystko jest na 1 pompie vacum?
                                                  pomoże to, że od kilkunastu dni robi mi się twardy pedał ?
                                                  była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                                                  a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                                                  https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X